Skip to content

Onderzoek en monitoring

We hebben altijd een helder doel voor ogen voor onze opdrachtgevers: het behalen van maximaal gewenste bekendheid. Het bijhouden van de mediaresultaten, ook wel ‘media monitoring’ genoemd, is hierbij van groot belang: het geeft inzicht in de resultaten van onze inspanningen.

PR-onderzoek

Heb je zelf even geen nieuws? Dan kan een PR-onderzoek over een onderwerp wat voor jouw doelgroep of doelstelling relevant is, mooie kansen bieden. Wij bedenken vragen, coördineren de uitvoering van het onderzoek bij een bekend onderzoeksbureau én we vertalen de resultaten van een dergelijk onderzoek naar bruikbare nieuwsberichten.

Daarnaast biedt media monitoring een goed overzicht van wat er inhoudelijk gezegd of geschreven wordt over een merk, over concurrenten en het vakgebied. Via onze partner Media Info Groep voeren we regelmatig media-analyses uit bij kranten, tijdschriften, vakbladen, online media, social media en zelfs radio- en televisieprogramma’s. Zo hebben we alle resultaten altijd goed in beeld en weten we welke issues actueel zijn bij jouw doelgroep.

Al onze expertises

PR-training

Wil je zelf aan de slag met PR, maar heb je geen idee hoe? Met onze trainingen en workshops helpen we je graag.

Social en influencer PR

Via relevante social content en influencers zorgen we voor meer zichtbaarheid bij jouw doelgroep.

Merk en product lancering

Wij brengen jouw nieuwe product of collectie onder de aandacht van jouw doelgroepen.

Pers en media

Wij pitchen jouw verhaal op originele wijze bij onze relevante mediarelaties zodat jij impact kunt maken.

PR-events

Events zijn dé manier om in contact te komen met je doelgroep. Een lunch of persevent? Wij regelen het!

Content Creatie

Met goede content en een doorlopende contentstrategie helpen we je om jouw verhaal te vertellen.

PR-strategie

We adviseren over een communicatiestrategie die past bij de doelen en ambities van jouw organisatie.