We hebben altijd een helder doel voor ogen voor onze opdrachtgevers: het behalen van maximaal gewenste bekendheid. Het bijhouden van de mediaresultaten, ook wel ‘media monitoring’ genoemd, is hierbij van groot belang: het geeft inzicht in de resultaten van onze inspanningen.
PR-onderzoek
Heb je zelf even geen nieuws? Dan kan een PR-onderzoek over een onderwerp wat voor jouw doelgroep of doelstelling relevant is, mooie kansen bieden. Wij bedenken vragen, coördineren de uitvoering van het onderzoek bij een bekend onderzoeksbureau én we vertalen de resultaten van een dergelijk onderzoek naar bruikbare nieuwsberichten.
Daarnaast biedt media monitoring een goed overzicht van wat er inhoudelijk gezegd of geschreven wordt over een merk, over concurrenten en het vakgebied. Via onze partner Media Info Groep voeren we regelmatig media-analyses uit bij kranten, tijdschriften, vakbladen, online media, social media en zelfs radio- en televisieprogramma’s. Zo hebben we alle resultaten altijd goed in beeld en weten we welke issues actueel zijn bij jouw doelgroep.