De basis van PR start vaak met een prikkelende tekst. Maar één tekst alleen is niet genoeg. Échte ‘rumour around the brand’ bereik je met een constant aanbod van – zowel visueel als inhoudelijk – sterke verhalen die de doelgroep blijft verrassen en raken. Met alleen ‘mooi’ of ‘origineel’ kom je er niet. Het gaat om de doeltreffendheid. En daarom zetten wij altijd eerst een stapje terug: wat willen we bereiken en bij wie?
Door onze jarenlange ervaring in PR en contentmarketing én kennis van veel branches, weten we als geen ander de vertaalslag te maken van jouw verhaal naar waardevolle content. We halen het nieuws of de informatie bij experts uit je organisatie, bepalen een creatieve en relevante invalshoek, en creëren zo aansprekende content. Uiteraard houden we bij de content altijd rekening met zoekmachineoptimalisatie (SEO), zodat de vindbaarheid van je organisatie optimaal wordt.
We dare to think big!
We schrijven teksten, bedenken campagnes, creëren branded magazines, whitepapers en nieuwsbrieven, websites, storyboards en infographics. Maar je kunt bij ons ook terecht voor het ontwerp van advertenties, advertorials of banners.
We ontwikkelen creatieve, rake en unieke content om jouw verhaal te vertellen bij de juiste doelgroep.