Meatless Farm, nieuwkomer op de Nederlandse vegamarkt en al een gevestigde naam in de horeca – brengt vanaf eind september verse, betaalbare, plantaardige vleesvervangers naar de supermarkt met de smaak, bite en juicyness van vlees. Aan TALK ABOUT de vraag de lancering in de supermarkten te ondersteunen met PR-activiteiten. Door een crossmediale aanpak (inzetten van verschillende middelen die elkaar versterken) komt en blijft Meatless Farm op het netvlies van verschillende doelgroepen.

De eerste stap was deelname aan de culiperslunch op maandag 27 september. Een jaarlijks persevenement op het gebied van eten & drinken waar circa 150 foodjournalisten, bloggers, en influencers op afkomen. Een goede manier om in één keer veel mensen te bereiken… In de voorbereiding heeft TALK ABOUT o.a. eigen mediarelaties ‘warm’ gemaakt om de heerlijke producten zelf te komen proeven en ontwikkelde daarnaast een persbericht voor de mediakit. Samen met Meatless Farm werd het verhaal van de plantaardige vleesvervanger persoonlijk verteld aan de bezoekers. En natuurlijk werden acties naar aanleiding van het event direct opgevolgd.

Gelukkig gaan we verder met onze PR-activiteiten voor Meatless Farm zodat alle flexitariërs in Nederland komen te weten dat ze voor lekkere, verse en betaalbare plantaardige vleesvervangers echt bij dit merk moeten zijn. To be continued…