Skip to content

Nieuws

Jaap Reesema kiest voor Harol

Voor onze klant Harol koppelden we zanger Jaap Reesema aan het merk. Dat leidde tot een krachtige influencercampagne, waarin Jaap zijn nieuwe Harol terrasoverkapping en screens laat zien. In ruil voor de plaatsing ontwikkelden we exclusieve content: van interview tot video en social posts.

Met Jaap als herkenbaar en authentiek gezicht vergrootten we de zichtbaarheid van Harol in zowel Nederland als België. De campagne liep via Harol zelf, via media én met een uitgebreide communicatiekit voor dealers.Benieuwd hoe we dit hebben aangepakt? Lees hier de volledige case van Harol x Jaap Reesema.

Het laatste nieuws

Jaap Reesema kiest voor Harol

26 maart 2025

Logo-update als aandachtstrekker

13 maart 2025

De nieuwe PR-professional

12 maart 2025

‘A popping succes’

18 februari 2025

Een nieuw geluid

3 februari 2025

On the move

21 januari 2025

Welkom JASNO

10 januari 2025

8 januari: kennissessie op Vakantiebeurs

31 december 2024

Persevent Villeroy & Boch

17 december 2024

De kunst van PR

5 december 2024