PR & communicatie | Brand awareness verhogen

Tegenwoordig zijn steeds meer mensen zich bewust van hun levensstijl. Een balans tussen gezond eten, genoeg bewegen en af en toe genieten van iets lekkers is hierbij belangrijk. De nieuwe Portie Packs van Red Band en Venco spelen in op de behoefte van bewust snoepen met een kleine portie van je favoriete snoepje of dropje. Dus als je wilt snoepen, snoep je goed. Maar wél met controle. 

Als onderdeel van de introductie van de Prettige Portie Packs van Red Band (onderdeel van Cloetta) heeft TALK ABOUT samen met Scooperz een Facebookcampagne ontwikkeld. Met drie animaties creëerden we meer awareness voor dit lekkere nieuwe concept. Ideaal voor snoepliefhebbers die niet kunnen stoppen met snoepen totdat de zak leeg is (want de Portie Packs zijn net een stukje kleiner en bevatten daardoor minder snoepjes).

Klik op deze link om het filmpje te bekijken.

Benieuwd hoe we dit aanpakken en of het interessant is voor jouw merk? Laat het ons weten, we lichten een en ander graag toe!

Share on facebook
Share on linkedin
Share on whatsapp