@the office | persevent 2018

Op donderdag 22 maart organiseerden wij de TALK ABOUT EXPERIENCE in Amsterdam. Een persevent waar we de noviteiten van verschillende klanten en merken presenteerden. Beleving stond centraal. De zintuigen van onze mediarelaties, die natuurlijk al het een en ander gewend zijn, moesten eens goed geprikkeld worden!

Opvallen met een persevent bij invloedrijke lifestylebloggers, -vloggers, -stylisten en -journalisten zit hem wat ons betreft in een goed concept en de details. Door het concept TALK ABOUT EXPERIENCE konden bezoekers de nieuwste trends zien en voelden, proefden en roken zij de producten in speciaal daarvoor ingerichte stijlkamers.

Samen met een decorateur van ‘Stand-arts’ werd studio Sarphaat een dag van tevoren omgeturnd in een woon-, slaap- bad-, eetkamer en keuken. Elke stijlkamer had een eigen signature zoals Romantic in de slaapkamer en Industrial Enrichment in de living.

Op de dag zelf kreeg elke gast natuurlijk een warm welkom in ons tijdelijke home én bubbels in de vorm van DODO van ZADI Drinks. Deze premix wordt dé zomerhit en was bij ons voor het eerst te proeven. Vervolgens kon iedereen zijn eigen EXPERIENCE maken…. een persoonlijke rondleiding of zelf de producten ervaren. Het hele huis bezichtigen of alleen relevante kamers.

Door een breed deelnemers – Amazona, AP Bloem, B-bag, Bredemeijer, Creative Lab Amsterdam, DesignTegels, Esteban, ForboFlooring, House in Style, Jaga, Jamie Oliver, Leopold Vienna, Qeeboo, Royal VKB, Soda Stream, Solis, Villeroy & Boch, Wesco, ZADI Drinks, Zilverstad waren er producten te zien op het gebied van interieur, keuken, kids en beauty.

Zoals in veel huizen, was ook in dit huis de keukentafel de centrale plek. Hier stonden tussen de prachtige serviezen van Villeroy & Boch en de bloemkunstwerken van AP Bloem heerlijke lekkernijen met een Brabantse twist. En Solis barista, Sander Blokhuis , maakte en serveerde hier heerlijke verse koffie en thee.

Op de dag zelf hoorden we gelijk leuke enthousiaste reacties. Er werden zelfs al direct producten meegenomen voor een fotoshoot.

Iedereen ontving bij vertrek in ieder geval genoeg inspiratie door een goede gevulde goodiebag én de press kit met alle informatie en hoge resolutiebeelden online.

Isa Music & Media maakte deze aftermovie zodat iedereen TALK ABOUT EXPERIENCE zelf kan ervaren!

Share on facebook
Share on linkedin
Share on whatsapp