Jubileum logo TALK ABOUT

bewerkte foto

Wij maken KABAAL op het gebied van communicatie en lifestyle PR (interieur, beauty, kitchen, health, travel). En zorgen voor het juiste geluid voor elke klant. Hoe? Klik hier.

KABAALMAKERS

roy

WORK IN PROGRESS

We zijn druk bezig met het ontwikkelen van onze nieuwe website. Nieuwsgierig? Op 21 juni is de livegang.   

 

 

  • AMAZONA LOOPAMAZONA KRIJTVERF
    Mooie exposure in de nieuwe Residence voor onze klant Amazona Krijtverf. Prachtige kleuren én 100% ecologisch!

     

     

  • Jaga ltv2WHITEPAPERS
    Jaga is de autoriteit op het gebied van een gezond binnenklimaat. Belangrijk is dit uit te dragen en kennis te delen.

    Lees meer...
  • VB Lookbook2LOOKBOOK
    Voor Villeroy & Boch ontwikkelden we het LOOKBOOK 2018 (concept, opmaak, projectmanagement en content). Een magazine dat o.a. als inlay meegaat in Residence en ingezet wordt voor salesdoeleinden.

  • Schermafbeelding 2018-04-05 om 15.10.03PERSEVENT AFTERMOVIE
    De TALK ABOUT EXPERIENCE was zeer geslaagd! Beleving stond centraal; alle zintuigen werden geprikkeld. Check hier de aftermovie. 

  • ambiente 2018AMBIENTE 2018
    Wij bezochten in februari de Ambiente. Dé internationale vakbeurs voor living, giving en dining. Goed om noviteiten van klanten te zien, nieuwe merken te ontdekken en trends te spotten. Lees er alles over in deze blog.

printonline3

beeldbank


FUN

CREATIEF
PERSOONLIJK
SPRAAKMAKEND
ENTHOUSIAST
DAADKRACHT
LEF

CASES

 

VB nw beeld Ta website 2

GROEN-DIREKT

GROEN-Direkt klanten sfeerbeeldWE LOVE GREEN
GROEN-Direkt
is een toonaangevende tuinplantenleverancier in Boskoop. Door een unieke en effectieve inkoopformule levert GROEN-Direkt jaarlijks zo’n 80.000 karren met tuinplanten en kerstbomen. Kopers zijn groot- en detailhandelaren in Europa.De planten zijn afkomstig van zo’n 600 kwekerijen. Om het actuele tuinaanbod te verkopen, worden er ruim dertig beurzen per jaar georganiseerd. Daarnaast wordt het meest actuele beursassortiment dagelijks te koop aangeboden via de webshop.

Let's TALK ABOUT GROEN-Direkt: "We begonnen met een communicatie-onderzoek in de groensector dat uitwees dat de fax nog steeds een populair communicatiemiddel is, dat was een eye-opener. GROEN-Direkt loopt erg voorop in deze branche. Ze hebben nu zelfs een app, zodat bezoekers op de beurs via hun mobiel de inkopen kunnen doen. Wow, dat maakt het leuk om voor deze klant te werken."