Jaga ltv2CASE: Whitepapers Jaga
Voor de expert op het gebied van een gezond binnenklimaat zet TALK ABOUT issuemanagement in om het merk over het voetlicht te krijgen. Het initiëren van bijvoorbeeld rondetafelgesprekken en het opstellen van whitepapers zijn hier een onderdeel van. Jaga is de autoriteit op het gebied van een gezond binnenklimaat. Het is belangrijk om dit aspect uit te dragen en de kennis die Jaga in huis heeft te delen.

 



Jaga is de autoriteit op het gebied van een gezond binnenklimaat. Het is belangrijk om dit aspect uit te dragen en de kennis die Jaga in huis heeft te delen. Om deze kennis te delen heeft TALK ABOUT samen met Jaga diverse whitepapers ontwikkeld; 

Door de diverse onderwerpen en whitepapers te delen, zorgen we ervoor dat er telkens een nieuw contact moment met Jaga en de media alsook met de klant gezocht kan worden. Het gratis aanbieden van deze whitepapers helpt tevens bij de merkbeleving van Jaga. Een whitepaper is dan ook een handig middel om in contact te komen met de klant en de expertise van Jaga uit te dragen. Het informeren van betrokkenen draagt daarnaast bij aan een stukje maatschappelijke verantwoording; de onderwerpen zijn stuk voor stuk van maatschappelijk belang. De doelgroep is voornamelijk B2B.

Doelstellingen

• Kennis delen over specifieke vakinhoudelijke onderwerpen met betrekking tot een gezond binnen klimaat. 

Aanpak

• Whitepaper schrijven op basis van interviews en bestaande onderzoeken
• Whitepaper delen op de Jaga website zodat klanten deze kunnen downloaden en lezen, zowel B2B als B2C
• De whitepaper per post versturen naar diverse mediarelaties
• Perslobby op basis van diverse persberichten die voortkomen uit de whitepaper
• Infographic ontwikkelen die als trigger dient om de whitepaper te lezen

Resultaten

• Diverse plaatsingen op on- en offlinemediakanalen B2B
• Meer leads naar de Jaga website door plaatsing van de whitepaper op social mediakanalen
• Meer volgers op de sociale mediakanalen van Jaga



Jaga ltv3