Hamburg Cruise Days 2017CASE: Hamburg Cruise Days 2017
In twee maanden het grootste cruisefestival onder de aandacht brengen van het Nederlandse publiek. Bij maritieme liefhebbers en mensen die regelmatig op stedentrip gaan. Daar draaien wij onze handen niet voor om ondanks dat het kortdag is. Ons PR-offensief begon met een persbericht waarom dit eersteklas maritieme event absoluut een bezoek waard was. Gevolgd door een intensieve perslobby om zoveel mogelijk exposure te krijgen. Daarnaast regelden we voor een aantal media een perstrip naar het event.

 


Doelstelling
- Snel veel exposure genereren bij een breed publiek (media + consumenten) door een intensieve perslobby. 

Aanpak
- Ontwikkelen activating persbericht om het 'ik moet erbij zijn'-gevoel te creƫren.
- Selectie keymedia: van de meest relevante social influencers (Instagrammers en bloggers), dagbladen tot magazines.
- Intensieve perslobby keymedia op de persoonlijk TALK ABOUT manier (wat dat is, lichten we graag persoonlijk toe).
- Organisatie persreis voor aantal media.
- TALK ABOUT is verantwoordelijk voor het monitoren en managen van de social media posts.

Resultaten
- Meer dan 20 berichten op verschillende on- en offline media.

Aankondiging op Wearetravellers

Wearetravellers aankondiging homepage Hamburg Cruise Days