Knit by CurverCASE: Productintroductie Knit by Curver
Knit is de nieuwe innovatieve serie van Curver, wereldleider op het gebied van kunststofproducten. Met deze nieuwe collectie toont het bedrijf haar innovatieve karakter en dat krijgt ook in de communicatie- en PR-uitingen veel aandacht. De collectie bestaat uit diverse in- en outdoor producten zoals opbergmanden, klein meubelen, shopping bags en huisdierproducten. Met de nieuwe collectie presenteert Curver voor het eerst binnen én buiten producten (voorheen alleen binnen). Curver stond tot op heden vooral bekend als merk voor kunststof opbergproducten en praktische huishoudelijke producten.




Doelstellingen
- Bekend maken van de producten uit de Knit collectie van Curver bij het grote publiek in NL en BE.

Aanpak
- Introductie producten media op PRess event TALK ABOUT inclusief ontwikkelen PRess kit, goodie bag en PResentatie.
- Redactiebezoeken Belgische media.
- Breed uitrollen persbericht in Nederlandse en Belgische media.
- Perslobby.
- Opname producten in thema persmailingen TALK ABOUT (interieur, tuin).
- Vervolgpersbericht opstellen.

Resultaten
- Aandacht in de regionale dagbladen (landelijke dekking).
- Aandacht in o.a. Libelle, ELLE Decoration, Vriendin, Arts & Auto, Home & Garden.
- Online een bericht op lindanieuws.nl, lxry.nl 
- Productplaatsing op consumentenbeurs Tuinidee.
- Item Koffietijd.
- En ook aandacht in Belgische media zoal Jet Magazine, Laatste Nieuws, Nest.

Knit ELLE  Knit PRess event  Knit Libelle